Ciljne skupine
1. Gospodarstvo:
- vodje vseh nivojev, ki želijo spodbujati zaposlene z ustrezno komunikacijo in motivacijo
- vsi zaposleni v podjetjih, ki želijo soustvarjati prijetno delovno okolje
- komercialisti
- prodajalci, katerih cilj je učinkovita prodaja in zadovoljne stranke
- zaposleni v turizmu
2. Javni sektor:
- vodje javnih zavodov, ki želijo spodbujati zaposlene k zavzetemu in uspešnemu delu
- zdravniki, katerih cilj so učinkoviti odnosi z osebjem ustanove in zadovoljni pacienti
- zdravstveni tehniki in drugo osebje zdravstvenih zavodov, ki delajo s strankami
- učitelji, ki želijo uspešno delati v razredu ter imeti dobre odnose z vsemi akterji vzgojno-izobraževalnega procesa (učenci/dijaki, starši, vodstvo zavoda, sodelavci, sponzorji, družbeno okolje, .)
- zaposleni v javni upravi, katerih cilj je učinkovita organizacija dela ter zadovoljne stranke
3. posamezniki z visoko strukturiranimi in jasnimi cilji na osebnem ali poklicnem področju