Kdaj | Naslov | Kje | Organizator | od - do |
25.9.2008 | 10 veščin uspešnih prodajalcev | Ljubljana | CPU | |
9.10.2008 | 10 veščin uspešnega dela s strankami - v gostinstvu in turizmu | Ljubljana | CPU | |
22.10.2008 | Delo s strankami in reševanje konfliktnih situacij | Ljubljana | CPU | |
20.11.2008 | 10 veščin uspešnih prodajalcev | Ljubljana | CPU | |
9.12.2008 | Kako postaviti cilje, da jih bomo tudi dosegli!? | Ljubljana | CPU |
Prodajalci ste v stalnem stiku z ljudmi, ki želijo zadostiti potrebo po nakupu določenega izdelka, ki ga (bolj ali manj) potrebujejo. Kupec je kralj - izurite veščine, ki vam bodo pomagale razvajati kupce na tak način, da boste zadovoljni tudi vi. Vaše počutje in vaš odnos (do sebe in do drugih) odločilno vplivata na počutje vaših strank!
Cilji:
Vsebina:
Način dela:
Komu je seminar namenjen:
Zaposleni v storitvenih dejavnostih se vsakodnevno srečujejo s strankami, ki imajo zelo različne zahteve. Niso vedno prijazne in pozitivno razpoložene. V odnosu s strankami je potrebno vzpostaviti profesionalen odnos, ki predvideva vsakršne situacije in katerega cilj mora biti nekonfliktno razmerje. Profesionalec se zaveda potreb, pravic in zahtev stranke, pozna pa tudi svoje strokovno področje in načine komunikacije, ki pomagajo vzpostavljati uspešno sodelovanje.
Cilji:
Vsebina:
Način dela:
Komu je seminar namenjen:
Zakaj si je treba v življenju - zasebnem in poklicnem - zastavljati jasne cilje? Ker je potem pot do uspeha lažje najti. Če vemo, kaj bi radi dosegli, imamo bolj jasno predstavo o tem, kaj moramo delati. Naša dejanja so premišljena, izžarevamo samozavest in ljudje nam zaupajo. Svoj čas si neprimerno bolje organiziramo. Pomembno je, da smo s seboj zadovoljni, da razvijemo dejavnosti, ki nas vzpodbujajo k nadaljnji aktivnosti. Če si ne postavljamo vedno novih in primerno zahtevnih ciljev, pa namesto rasti dosežemo stagnacijo ali celo nazadovanje - še posebej v primerjavi s kolegi, ki imajo jasno opredeljene cilje - zahtevne, vendar dosegljive.
Cilji:
Vsebina:
Način dela:
Komu je seminar namenjen: Vsem, ki želite izboljšati svojo učinkovitost ter postati uspešnejši in bolj zadovoljni.
Turizem smo ljudje. Ta slogan nas spremlja na vsakem koraku pri delu strankami v turizmu in gostinstvu. Stranke so zadovoljne ali nezadovoljne predvsem zaradi ljudi, s katerimi prihajajo v stik. Si želite, da bi bile vaše stranke z vami in z vašimi storitvami zadovoljne? Si želite, da bi se k vam vračale oz. da bi o vas ponesle dober glas naprej, v svet? Vam bi to dalo nove energije za še uspešnejše delo? Na tem praktično naravnanem seminarju boste spoznali preproste tehnike, s katerimi boste vse to lahko dosegli. Bodite ponosni na svoje delo. Naredite korak naprej - postanite še boljši!
Komu je seminar namenjen:
Pet dobrih razlogov, zakaj se udeležiti seminarja:
Okvirna vsebina seminarja:
Seminar je kombinacija predavanja in praktičnih delavnic. Udeleženci so aktivno vključeni v delo. Praktične naloge so namenjene poglobljenemu spoznavanju uporabne vrednosti na seminarju predstavljenih tehnik. Te tehnike lahko udeleženci takoj uporabijo pri svojem vsakdanjem delu.